Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за 33

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за 33

    Колеги, имам една 33ка от 92ра с 1.5 двигател. Колата е с много запазен двигател околко 110хил реални километра. И сега за проблемите на колата. Пали, тръгва всичко точно... Но като се покара малко 10км в задръстванията ( тръгни-спри ) и вдига температурата и леко почва да пуши ( ако си в движение не се усеща ). Другото, че не работи климатичната инсталация, централното заключване е алармата като цяло. Гледах ги в мобиле-то, че са по 1000лв а не ми се иска да я хвърлям за скап. А и нямам възможност да я закарам на сервиз, заради това, че гасне като вдигне градусите. Имате ли идея горе долу какво ще струва да се ремонтират тези текущи проблеми ? И познавате ли някой, който може да дойде на място да я погледне - София, Княжево. Благодаря предварително !!!

  • #2
    Първоначално публикувано от Raphael Покажи съобщение
    Колеги, имам една 33ка от 92ра с 1.5 двигател. Колата е с много запазен двигател околко 110хил реални километра. И сега за проблемите на колата. Пали, тръгва всичко точно... Но като се покара малко 10км в задръстванията ( тръгни-спри ) и вдига температурата и леко почва да пуши ( ако си в движение не се усеща ). Другото, че не работи климатичната инсталация, централното заключване е алармата като цяло. Гледах ги в мобиле-то, че са по 1000лв а не ми се иска да я хвърлям за скап. А и нямам възможност да я закарам на сервиз, заради това, че гасне като вдигне градусите. Имате ли идея горе долу какво ще струва да се ремонтират тези текущи проблеми ? И познавате ли някой, който може да дойде на място да я погледне - София, Княжево. Благодаря предварително !!!
    От написаното много неща не стават ясни. Инжекция или карбове? Пуши от ауспуха или другаде? когато изгасне, пали ли наново или напълно отказва?

    Без пари обаче, нищо не можеш да оправиш. Централното е най-малкия проблем като цяло.
    За останалото трябва да дадеш повече информация. Климатика ще ти го оправят само хора, които се занимават с климатици.
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
      От написаното много неща не стават ясни. Инжекция или карбове? Пуши от ауспуха или другаде? когато изгасне, пали ли наново или напълно отказва?

      Без пари обаче, нищо не можеш да оправиш. Централното е най-малкия проблем като цяло.
      За останалото трябва да дадеш повече информация. Климатика ще ти го оправят само хора, които се занимават с климатици.
      Да, извинявам се. Инжекционка е. Пуши отпред откъм двигателя. Мой познат с 155 ми беше казал, че проблема вероятно е от радиатора, но нито аз съм специалист, нито той. И изгасне ли, не пали. Само контакт и това е...
      ПП: На мен ми е ясно, че без пари няма да се оправи. Иска ми се да я стегна.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от Raphael Покажи съобщение
        Само контакт и това е...

        А стартера въобще завърта ли?
        Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

        Comment


        • #5
          Да, завърта, но не пали. И пак казвам, няма как да я закарам някъде, иначе да съм го направил... Нямам и приятел, който да ме дръпне. Пък и в сервизите като видят alfa и се дразнят някак си...

          Comment


          • #6
            А кога пали отново? Когато изстине или произволно?

            Инжекционът най-вероятно е Бош Джетроник. Откога прави този номер с гасненето и непаленето? Постепенно ли започна да върти номера или изведнъж?
            Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

            Comment


            • #7
              Не зная какъв е инжекциона. Този номер е от една година. Да, постепенно започна да става с непаленето. Мине замине гаснеше и после си тръгва. Като е студена няма проблем

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Raphael Покажи съобщение
                Не зная какъв е инжекциона. Този номер е от една година. Да, постепенно започна да става с непаленето. Мине замине гаснеше и после си тръгва. Като е студена няма проблем
                А как гасне : само на празен ход или и под тяга, на скорост в обороти?
                Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
                  А как гасне : само на празен ход или и под тяга, на скорост в обороти?
                  На скорост. В ниски обороти. Тя във високи не е карана, много е пазена.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Raphael Покажи съобщение
                    На скорост. В ниски обороти. Тя във високи не е карана, много е пазена.
                    Хмм интересно, все пак колата трябва обстойно да се прегледа. Описаният проблем може да се дължи на много неща. Лошото на този инжекцион е, че не може да си каже какво го боли. Не подлежи на компютърна диагностика. Само на механична.
                    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

                    Comment


                    • #11
                      Писах ти ЛС. Ако някой друг се занимава с боксерите и предполага как може да се реши проблема да пише.

                      Comment


                      • #12
                        тел.номер ми е 0898517215 ако искаш звънни ми през седмицата след 18 часа съм свободен и мога да я погледна,поне да и видим какъв и е проблема
                        вече без Алфа,но да видим до кога!

                        Comment


                        • #13
                          Колега, правилно ти казаха, че така от разстояние е малко трудно, но ми мирише на комутатор и/или окъсила бобина.Това за гасненето. Обаче, ако има искра и не пали- не е от тях.
                          Това, ако е от токове!
                          Другата възмоьност е запушен горивен филтър или умираща помпа.
                          Всичко това, в сферата на хвърлянето на боб!
                          Може да се окаже и нещо съвсем друго и до сега да съм писал пълни простотии.
                          Утре между 20:15 и 20:30, ако искаш ме чакай на отбивката след Църна маца в посока Перник. Ще съм с черно очукано Рено 19!
                          Тел: 0878924733
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #14
                            Явява се и допълнителен проблем, че колата не задържа вода. Изтича отнякъде. Без да се погледне от специалист няма как. Мерси на вс отзовали се

                            Comment


                            • #15
                              Колега щом пуши отпред и нивото на водата пада значи най вероятно колата завира водата и я изкарва през разшителния съд което е в случай че ти е изгорял бушона на перката на радиатора при мен го имаше това .... чуваш ли да включва ? другия вариянт да заминало термодатчика на радиатора който включва и спира перката .... но това са само предположения от мен

                              Comment

                              Working...
                              X